onsdag 19. september 2012

Forandring


Litt forandring fryder alltid.

Når man bygger nytt hus, kjøper nye møbler og får det fint rundt seg.
Ja da er det ikke så lett å gå til innkjøp av nye ting å freshe opp med.
Man har det jo fint, å trenger man egentlig mer?

Vi var på ikea her om dagen å skulle kjøpe noen småting til lekehuset vårt.
Ut av ikea kom vi med masse nye greier, men tingene vi skulle ha til lekehuset var utsolgt.
Typisk, er det ikke.
Tror aldri jeg har gått tomhendt fra ikea.



Nytt teppe til stua ble med hjem og jeg liker det såå godt.
Deilig å tråkke på. 
Får fot massasje hver gang jeg går over gulvet.
Det gamle teppet, som også er ganske nytt får ta seg en høstpause :)
For litt forandring er lov selv om det er nytt er det ikke?

7 kommentarer:

  1. Litt forrandring fryder alltid! :D Haha, å ja, man kommer aldri tomhendt ut fra Ikea. Om ikke man er Ufrelstinteriør-mann...
    Sååå kult med høner! Det må være gøy å få oppleve, både for store og små. En vakker dag skal det få gå høner i hagen min også ;D

    Godt å ha deg tilbake her, alltid så gøy å titte innom deg. Og du, de syprosjektene var flotte altså. Jeg er fortsatt i ekstase over klærne vi fikk. De er favorittene!

    Fin morgendag til deg. Nå er det natta for meg. Klem

    SvarSlett
  2. Litt forandring fryder alltid og ut fra Ikea er det ikkje lett å gå tomhendt fra hihi:)trenger jo ikkje være så dyrt eller masse ting til for å skape forandring heldigvis:)
    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Klart det er gøy med litt nytt;))
    Lekker stue! Det teppet hadde vi tidligere og, men det endte med kast, da det "røytet" noe veldig med støv under, etter en tids bruk...:(

    KUL lampe!!

    SvarSlett
  4. Jeg sikler på akkurat det samme teppet hver gang jeg er på Ikea. Kjempefint!
    Alltid gøy med noe nytt ja. Enig i det. :)

    SvarSlett
  5. Flotte teppe i flotte stuen ;-)
    Tror ikke jeg har kommet tomhendt ut fra Ikea selv heller....

    SvarSlett
  6. Du har det så fiiiiin Silje!!!
    Elsker hjemme ditt altså. Og det teppet ditt var lekkert, lekkert!
    Det andre teppet ditt, det stripete var også do die for.
    Men fotmassasje er jo ikke å forakte. :)

    SvarSlett
  7. Forandring fryder ja :) Og kan skrive under på at det er sjelden man går tomhendt fra IKEA, selv om man ikke finner det man egentlig skal ha! Teppet var kjempefint og det hvite bordet minner om vårt :) Ha en super tirsdag :) Klemmer

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...