mandag 19. mars 2012

Trådsnella?


Det er sikkert noen som har tenkt at trådsnella er et merkelig navn for en blogg som ligner mer på en interiørblogg. Men det har seg slik at bloggen ble startet da jeg og to venninner syde barnetøy og solgte de under navnet "snellene". Det var en herlig tid!
Mitt "merkenavn" ble Trådsnella og jeg laget denne bloggen for å samle alle kreasjonene mine slik at jeg kunne dele og mimre tilbake på alt jeg har laget. Så langt bak i arkivet kan du snoke på Trådsnella-klær.
Etterhvert fikk jeg flere følgere og jeg ble gravid med Hermine.
En KRAFTIG bekkenlåsning gjorde at jeg ikke lenger klarte å sitte stille og sy.

Når vi startet med påbyggings-prosjektet vårt søkte jeg mye inpirasjon i interiørbloggverden og jeg ble litt bitt av interiørblogging. Nå har jeg liksom kommet litt inn i interiørbloggernes verden og det føles veldig naturlig å dele vårt hjem med de andre jeg har blitt så inspirert av.

Men Trådsnella, det er jo liksom meg det, så jeg må dele noen syprosjekt drypp i blandt også.
Det tåler dere vell søte lesere ;) ?
For en liten stund siden var jeg så heldig å bli tante igjen. Til en liten Tobias.
Jeg holder på å få istand sykroken min igjen og mens jeg drev å brettet stoffer og la dem fint i hyllene sine kom jeg over disse stoffene og bare MÅTTE lage noe.
Det kalles å være kreativ i øyeblikket og dette snegle-settet ble til ;)
Håper det faller i smak til trøndergutten som jeg gleder meg masse til å bli kjent med.
Bare synd vi er så "langt" unna hverandre.

15 kommentarer:

  1. Så nydelig sett:)
    Elsker fargen ♥
    Og gratulerer med tantebarn, koselig det:)

    SvarSlett
  2. Kjempetøft sett vennen! Du er så flink <3

    SvarSlett
  3. Kjempe søtt sett :) Gøy å se at du syr igjen, jeg har selv sytørke for tiden. Men er mer aktiv med interiør her hjemme, hehe :)

    SvarSlett
  4. Jättfint! Gulligt som bara den :)

    Så roligt att få höra lite mer om ditt bloggnamn. Jag har faktiskt funderat över det :)

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  5. Heldigvis er det bare du som bestemmer hva du skal blogge om!! Og det er da greit å gå et skritt videre? Kjedelig om alle skulle stått fast på samme stedet hele livet ;)
    Stilige klær :)
    KLæm

    SvarSlett
  6. Åh, de var skikkelig fine!!! En heldig liten tantegutt det der :)

    SvarSlett
  7. Så herlig! Så flink du er!!!!
    Ja, du er liksom Trådsnella du.. jeg driver og holder på med ny side og da blir bloggen hetende noe annet. Gledegruer meg til det...

    SvarSlett
  8. De var rå fine!! :)

    Gratulerer med tantebarn! Klem anine

    SvarSlett
  9. Så flott sett,du er flinke,likte bloggen din, så jeg la meg til som følger,ha en flott mandags kveld videre,klemmer hege

    SvarSlett
  10. For et herlig babysett. Skulle ønske jeg bare kunne slenge sammen noe så lekkert om jeg bare datt over så stilig stoff. Men den gang ei.
    Gratulerer til Tante Trådsnella.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  11. Alltid trådsnella for meg;)

    SvarSlett
  12. Så fantastisk flink du er, søstra mi :)

    SvarSlett
  13. Herlige snegler og flott, gjennomført sett!

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...